Zapytaj o usługę
<

Film reklamowy, spot reklamowy czy billboard sponsorski mają szczególny wpływa na promocję. Ich zadaniem jest zwiększenie sprzedaży, zaufania do produktu czy usługi lub wzmocnienie lojalność odbiorców wobec marki. Przede wszystkim emocjonalny przekaz krótkich i oryginalnych filmów promocyjnych ma duże znaczenie w pozyskiwaniu nowych klientów i stanowi duży wpływ na bieżących konsumentów. Filmy reklamowe, spoty i billboardy sponsorskie charakteryzują się przede wszystkim bardzo szerokim zakresem emisji. Wszechstronne wykorzystanie tych form filmowych jest ich szczególnym atutem – emisja w telewizji, kinie lub w Internecie. Możemy osiągnąć wiele założonych przez nas celów dzięki udanemu miejscu eksploatacji. Emisja spotów reklamowych i billboardów sponsorskich na antenie telewizji stanowi szczególny zasięg. Telewizja to właśnie ten nośnik, który daje Ci możliwość dotarcia do szerokiej grupy docelowej przy jednoczesnym, bardzo dużym zasięgu. W kinie natomiast widz jest bardziej uważny a doświadczenie w odbiorze Twojego spotu kinowego czy filmu reklamowego jest szczególnie spotęgowane poprzez duży ekran. Z kolei w internecie można użyć wielu różnych sposobów, aby udostępnić swój spot promocyjny dokładnie wyselekcjonowanym odbiorom. Zarówno główne platformy wideo, jak i media społecznościowe oferują optymalne możliwości dotarcia do konkretnego odbiorcy. Dlatego produkcja filmów reklamowych i spotów kształtowana jest tak aby w pełni wykorzystać ich siłę. W tym celu wykorzystujemy wszystkie możliwe techniki realizacji filmowej i sposoby audiowizualne. Daje Ci to możliwość w pełni osiągnięcia założonych celów, które są związane z emisją filmów i spotów reklamowych na każdym dostępnym i wybranym przez Ciebie polu eksploatacji.

Produkcja filmu korporacyjnego odbywa się u nas z zamiarem umieszczenia firmy, organizacji, instytucji lub marki we właściwym świetle. Filmy wizerunkowe realizujemy w celu przekazania ekscytująco opowiedzianych historii, inspirujących wizualnie. Gdy nasz film opowiada o firmie, tworzymy emocjonalny związek z widzem, tworząc w ten sposób pewnego rodzaju znajomość i bliższą więź. W tak zwanym „filmie korporacyjnym” umieszczamy Ciebie i firmę w centrum uwagi w taki sposób, aby powstał przekonujący portret Twojej marki, a widz uzyskał odpowiedni przegląd Twoich osiągnięć lub wgląd w Twój warsztat. Stawiamy przy tym na różnorodność form obrazu i technik realizacji filmu wizerunkowego, łącząc charakter dokumentu z ujęciami reklamowymi. Dzięki tym zabiegom skuteczniej pozycjonujemy firmy w ramach relacji biznesowych i relacjach z zespołem pracowników. Profesjonalny film korporacyjny ma również wysoką wartość przy aktywnej współpracy z mediami. Nasz zasięg produkcyjny jest bardzo szeroki. Nie ograniczamy się do realizacji zdjęć do filmu na terenie Wrocławia czy Warszawy. Naszym zasięgiem ogarniamy cały rynek polski i zagraniczny. Nie ograniczamy się również do zasięgu emisji filmu. Film wizerunkowy może być eksploatowany w różnym kontekście i celu. Zakres emisji zawiera internet, emisję w ramach targów, spotkań biznesowych, jubileuszy i podobnych okazji.

Filmy o produktach mogą pomóc firmom osiągnąć ich cele na wiele sposobów. Film produktowy uzupełnia ofertę na stronach internetowych, zapewnia lepszą konwersję w sklepie internetowym i może przyciągnąć uwagę nowych grup klientów, na platformach wideo lub w mediach społecznościowych. Ponadto filmy produktowe mogą być również emitowane bezpośrednio w punkcie sprzedaży lub na targach. Nawet w kontekście zawierania nowych kontaktów biznesowych, filmy produktowe mogą zapewnić przejrzystość i ułatwić wzbudzenie zainteresowania współpracą. Ta forma realizacji skupia się zawsze na prezentacji konkretnego produktu, jego opisu, gwarantuje wyjaśnienie i zobrazowanie jego kluczowych cech. Nagranie filmu produktowego wymaga w pełni zrozumienia produktu i jego zastosowania. Rozwiązania, którymi dysponujemy pozwalają nam na uzyskaniu stylu, który wpływa na pozytywne postrzeganie prezentowanego produktu. W końcu film produktowy służy głównie zapewnieniu konsumentom wsparcia w podejmowaniu decyzji. Tylko w ten sposób można uzyskać przekonujący wynik, który przemawia do konsumentów i zachęca ich do zakupu. Realizacja profesjonalnego filmu produktowego jest to szczególnie wskazane, w kontekście nowo wprowadzanego produktu na rynek.

Napisz do nas!